jenny's production

הי כולם.

קודם כל הצילומים שצולמו היום היה מעולים. כל הכבוד על הארט ובניית הסאטים. למרות כמה תקלות בעמצה היה יום די מוצלח.
למי שלא היה בסוף השיעור היום, ראינו קטעים ארוכים עלידי הקבוצות השונות, וכל אחד השיג ראיונות שלו בעריכה. הוסיפו מוזיקה בחלק מהקטעים, וראינו סטופ מושאינים ראשונים של שלושת המוסקטרים שלנו שהיה מדהים:) מי שלא היה כידי להתעדקן כי אלו יהיו מוטיבים חוזרים בסרט שלנו.

נשארו לנו עוד 4 ימי צילום ואולי אחד נוסף שיוצולם לא ביום שלישי. לאחר מכן בהבטחת רוני עומס העבודה ירד, ונעבור לעריכת הסרט ופיינל טאשים.

חלוקת הקבוצות החדשה:

קבוצה 1:

רותם, איילת, אלעד, עמוס, אולגה, רוי וליואר

אחרי קבוצה: איילת


12.5.2009

שחקנים: מתן,אירה, ליאור

סצנה 22

מסך כחול

שומעים את ההודעה שהוא משאיר

היי בן אדם מה נסגר עם אמא שלך! תמגיע ?? איפה? איפה אתה יגזור. אתה יודע שדוד שאל אותי מה איתך יאללה תקשר

סצנה 23

עולם דימיוני.

שומעים אתת ההודעה ברקע

דן מסתכל על עצמו במראה, לובש שיריון ומסתכל על הנשק שלו שהוא סיים להכין.

קאט

צלצול טלפון

אנה: הי מה קורה?

דן: נמאס לי אני לא יכול יותר.

אנה: ממה? אני לא מבינה אותך. אתה בוכה?

דן: לא לא..

אנה: כאילו תשמע, אני לא מפגרת, אוקי?

דן: מה?

אנה: נו דנה.. מה אתה משחק אותה. כולם יודעים. די כבר. כאילו, תראה איך אתה מתנהג? לפעמים צריך לשים לך מראה שתראה איך אתה נראה.. זה כבר מגעיל.

דן: די די.. תפסיקי כבר(בוכה)

אנה: אתה רוצה את דנה תעשה משהו בשבילה. די כבר באמת. כמה אפשר אפשר להתכחש?

דן: מה מה.. אני יכול לעשות כבר.

אנה: (סרקזם) טוב עם הלחץ שלה בלימודים היא באמת בטח לא פנויה לכלום.

דן: מה את מתכוונת?

אנה: היא בטראומה הבחורה הזאת..

דן: אולי תעזרי לי במקום לצחוק עלי?

אנה: תהיה יצירתי. אנחנו לומדים עיצוב אחרי הכל.

(שתיקה ארוכה)

דן: דוד... את מתכוונת לדוד.

אנה: אולי...

דן: אני לא יכול לעשות דבר כזה..






קבוצה 2:

לירון, יעל, מתן, מורן, רועי, תום
אחרי קבוצה: לירון


12.5.2009

שחקנים: ליאור- דן קישון

ענת- דנה

+שחקנים למפלצות.

סצנה 8

צילום בעולם הפנימי, הנסיכה מוחזקת בשלשלאות, המפלצת מאיים, היא מנסה להשתחרר. המפלצת אוכלת לה את היד. היא צועקת בכאב וביגון.

סצנה 15

עולם דימיוני, לילה, חושך.

הנסיכה יושבת מדממת ובוכה

שיחה של מפלצות נראה כמו שיעור


רוני:

לא משובצים: הגר, עופר, גיל, אירה, מייקל,ענת ורז


לשבוע הבא: להמשיך אם העריכה, של כל ימי צילום.

בבקשה מאיילת ולירון לוודא שכל חברי הקבוצה מאופסים, שקיבלו את המייל ושכולם יודעים מה מצלמים, ומה בונים וכו'.


נהדר... שיהיה לנו שבוע רגועה (i girl can hope!!!)

ג'ני



No comments: