from ron and jenny

from ron
סוף שבוע טוב!
נתחיל עם מסר חשוב מאוד:
כל הקטעים הערוכים של הסרט צריכים להגיע בסופש לעידן! קטעים ערוכים שלא יגיעו לא יופיעו בסרט.
נא לדבר עם אפשטיין בקשר לכל בעיה.
לו"ז יום שלישי הקרוב:
-בשעה 13:00 נתחיל בבניית הארט של הטיטניק בכיתה ונצלם. נא לא לאחר (רוני יבדוק שמות).
-לאחר מכן ניגש לדירה של מוריה או ידידה של אמיר כדי לצלם את סצנה האמבטייה. (נא לשלוח תמונות של האמבטיות)
(אם מישהו חושב שיש מקלחת "טובה" באזור שנקר מוזמן להציע)
(נשקול איזו מצלמה לקחת למקום)
-לאחר הצילום חוץ ניגש בשעה 16:00 לאודיטוריום הקטן כדי לצלם את סצנת התפוז המכני.
מן הסתם ביום הצילומים הזה לא כולם ינדדו ממקום למקום, השאר יבנו ארט ויעבדו על שאר ה"ג'ובים" שברשותם.
להלן ארט לפסיכו ולטיטניק:
אם יש למישהו נא להודיע, תודה.
טיטניק:
במאי- חנה
שחקנית- ויקי/תמר
שחקן- אפשטיין
בד פרחוני/טקסטורה (יוקרתי/ישן/עתיק) רצוי בצבעי הירוק בהיר
סקאצ בוק A3
דיקט (נביא מחדש רישום)
פחם (לציור)
שרשרת עם אבן גדולה
חולצה לבנה
כריות (חום, לבן, ב'ז, ירוק בהיר..)
פסיכו:
במאי- אלינור
שחקנית: תמר/חנה
שחקן: אמיר
פאה בלונדינית קצרה/קרה
סכין רציני (רון מביא)
סטרפלס לשחקנית
דם סינטטי
הבד השחור שבכיתה
תאורה מתאימה
מעיל/בגד ארוך שחור לרוצח.
מקווה שלא שכחתי משהו מיוחד
נא להגיד/לעדכן בקשר להכל
נ.ב.
בחייאת ראבק תבדקו אם הרישומים של הראל אצלכם יא זונות! תודה.
סופש מגניב לכולם.
רון
--------------------------------------------------------------------------------------------
from jenny

הי כולם. אני מצטערת שאני שולחת את זה רק עכשיו אבל אני לא תפקדתי כל כך ביומים האחרונים... אבל ישנתי בערך 24 שעות אתמול אז עכשיו הכל טוב:)

אז ככה. מצורף לכם יום צילומים ליום שלישי.
אחרי כמה שבועות ארוכות של עבודה בקבוצות, הבנו שזה לא הולך, מעשיו נמשיך את העבודה בחלוקת תפקידים, ואת הצילומים נעשה כולנו ביחד.

ביום שלישי הקרוב השיעור מתחיל ב8:00. נראה בתחילת השיעור את הטריילים, הפוסטרים, העריכות וכו. אני יודעת שזה מעצבן להתחיל כל כך מוקדם אבל אין לנו מה לעשות כי התבטל לנו יום צילום שלם. צריך לדחוס הרבה לשלושת הימי צילום הבאים. אם משהו לא יכול להגיעה ב8:00 מסיבה מוצדקת יש להודיעה לי עד יום שני.

לכל מי שלא היה בשיעור האחרון, היה לנו יום צילום מוצלח ביותר, ובחרנו שם לסרט. "שיעור 4401203-21 בוטל".

בעלי תפקידים חדשים:
P.R. עמוס
טריילר (שיהיה מוכן ב26.5) מורן ואולגה
כתוביות: אירה
מוזיקה: תום. (זה טום או תום?)- מוכן לשבוע הקרוב
צילומי מעבר: מתן וג'ני
רב קאט: (מוכן ל26.5.) הגר, רותם ואלעד. (ומייקל?)
פוסטר לסרט: (מוכן ל26,5) מייקל, עופר, הגר, גיל.

ארט לשבוע הקרוב:
מתן- שבשבות ( תבדוק כמה יש במחסן, אבל צריך כפול מי מה שהיה, כלומר צריך עןד)
איילת- צמר, תלבושת של ענת
מורן- להביא מסכות
תום- נעלי לאביר
רותם- תייץ
ליאור- תחפוסת של אביר.

***** אנחנו צריכים שיריון. אם יש למשהו אז להודיעה לי, אם משהו יכול להכין להודיעה לי. אם לא נמנה משהו לעשות את זה.


הקמת ארט:
יום שני 25ץ5

לירון, יעל, ליאור, תום, רועי וכל מי שרוצה לעזור. לנעול אחריכם.

בימוי: מייקל (תתעדכן אצלי או לירון או איילת על הסצנות.)
צלם: רוי.


אני מבקשת ממייקל ורותם לעבור על החומר הצולם מהשבוע הראשון (ראיונות) ולהגיד לי איזה חלקים חסר, ואיזה חלקים חובה לצלם מחדש. אם משהו צולם וזה לא מושלם אבל בסדר אז תדלגו אין לנו זמן לצלמם שוב.

סצנה 24 (סצנות מעבר בין עולם אמיתי ודימיון- צילום בחוץ) יצולם ככל הנראה שבוע הבא עלידי רוי ואני. רוי וליאור תחליתו על יום שנוח לכם ותודיעו לי.

אם יש בעיות וטענות אני כאן...

No comments: